امام حسین
دانشنامه ی شعری
دانشنامه ی موضوعی اشعار
چهار شنبه 1 / 3برچسب:, :: 21:59 :: نويسنده : بهمن پرتو





                               امام حسین

کرده ام نذرکه عمری زغمت گریه کنم               آه ازدل کشم وزألمت گریه کنم

گردل سوخته ای لطف به من کرده خدا             بهرآن است که سوزم زغمت گریه کنم

گا ه بر ما تم  توبرسروسینه زنم                       گاه بنشینم وزیر عَلمت  گریه کنم           

منم آن سائل در ما نده که بادست تهی            دردل شب به امید کرمت گریه کنم   

به غبارحرم کرب وبلایت سو گند                      دوست دارم که شبی درحرمت گریه کنم

کاش آ یی دم مردن به سر بالینم                    تا نهم صورت خود برقدمت گریه کنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 54878
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

موبایلتو شارژ کن